شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

پاکان پلاستکار

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

رادیو ویکی پلاست | بسته سه‌شنبه 18 آبان 1400/ شماره 397
رُشد رقابت در گروه پرمصرفِ نایلون و نایلکس ها،دلار نیمایی در سراشیبی کاهش،دلار دست از صعود، نکشید،قیمت های بازار در رُشد و اُفت،ادامه معاملات برنت با 83 دلار،افزایش 13 هزار واحدی بورس تهران،

 رُشد رقابت در گروه پرمصرفِ نایلون و نایلکس ها
امروز معاملات پلی اتیلن ها، پلی استایرن های انبساطی و گروه ABS در بورس کالا، جریان داشت. با توجه به ترکیب افزایش و کاهش در قیمت پایه‌ی گروه نایلون و نایلکس، امروز رقابت خریداران این گروه روندی افزایشی داشت. گروه سنگین تزریقی، سنگین فیلم، سنگین بادی و سبک خطی افزایشی بودند. رکوردار بیشترین رقابت، گریدِ 2100 بود که با 68 درصد رقابت معامله شد. در مقابل گروه پت ها به دلیل افزایش حجم عرضه، کاهشی شدند و از 16 تا 22 درصد رقابت در هفته گذشته به 1 تا 16 درصد رقابت کاهش پیدا کردند.

دلار نیمایی در سراشیبی کاهش
میانگین هفتگی دلار نیمایی که از یکشنبه تا دیروز 22 تومان کاهش داشت، امروز هم روند نزولی را ادامه دارد و به 23 هزار و 153تومان رسید تا نسبت به یکشنبه 16 آبان، 42 تومان کاهش داشته باشد. نکته مهم دلار نیمایی عقب نشینی میانگین روزانه است که از 23 هزار و 100 تومان به کانال 23 هزار تومان رسید و این مسئله، کاهشِ بیشتر میانگین هفتگی در روزهای آینده را قوت می‌بخشد.

دلار دست از صعود، نکشید
دلار صرافی ملی که روز گذشته را با 405 تومان افزایش، معاملات را در 27 هزار و 478 تومان به پایان برد امروز نیز با 8 تومان رُشد به 27 هزار و 486 تومان رسید. دلار آزاد نیز همچنان روی مدار صعود قرار دارد و امروز نیز به 28 هزار و 180 تومان صعود کرد.

قیمت های بازار در رُشد و اُفت
با توجه به روند ادامه دار افزایش دلار قیمت های بازار امروز ترکیبی از افزایش و کاهش را تشکیل دادند. در گروه پرمصرف نایلون و نایلکس سنگین فیلم و سبک خطی روندی افزایشی داشتند و 100 تا 700 تومان افزایش را رقم زدند. اما در مقابل گروه سنگین بادی کاهشی و 200 تا 400 تومان اُفت داشتند. در گروه پ پ نساجی، MFI بالاها افزایشی و MFI پایین‌ها کاهشی بودند. بیشترین ریزش را امروز گروه پی وی سی ها تجربه کرد که 1200 تا 1700 تومان کاهش داشت.

ادامه معاملات برنت با 83 دلار
برنت که معاملات روز گذشته را با 83 دلار و 68 سنت به پایان رسانده بود، امروز هم بازارهای جهانی را با همین بازه قیمتی آغاز کرد. قیمت برنت تا ساعت 15:00: 83 دلار و 80 سنت.

افزایش 13 هزار واحدی بورس تهران
بورس تهران که از ابتدای هفته روندی افزایشی داشت امروز نیزافزایشی بود و شاخص کل بازار سرمایه در پایان معاملات با 13 هزار و 297 واحد رُشد به 1 میلیون و 447 هزار صعود کرد.


ویکی پلاست| مرجع بازار صنعت پلاستیک

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

درج کارت ویزیت شرکت من

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟